reklama

Humoristom do konca života

Vykladám tovar v jednej nemenovanej predajni v Bratislave, aby som si niečo málo privyrobil, unavený, ztrhaný a zrazu ma niekto poprosí o pomoc so slovami:"Prosím vás, kde máte jogurty?". Ten hlas mi bol povedomý, a v tej sekunde ako vyriekol tú otázku som vedel, že to nemôže byť nik iný, ako nenapodobiteľný vtipkár a humorista, jedna z najväčších osobností Česka i Slovenska, Milan Lasica.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
lenže ja som iba komik...
lenže ja som iba komik... (zdroj: http://www.last.fm/music/Milan+Lasica/+images/299745)

Nebudem tu písať siahodlhé životopisné články o Milanovi Lasicovi, od jeho kolísky až po dnešný deň. Stačí keď poviem to, čo robí a čím je. Nie nie je len obyčajným umelcom, akých poznáme a ktorí urobia všetko preto, aby boli úspešní a bohatí. Keď sa spomenie Milan Lasica a Július Satinský, existuje niekto, kto by toto zoskupenie nepoznal? Kto by nepoznal ten nezameniteľný humor zo všedných dní, parodovanie ľudských smiešnosmutných čŕt a zaháňanie ich až do úplnej absurdity? Kto by niekedy nevidel aspoň jednu časť Sedem s.r.o alebo Sedem a v ňom Lasicu, ako vtipne reaguje na rôzne príspevky? Kto po prečítaní jeho .Bodiek (1, 2) nemal hneď lepšiu náladu? Alebo jeho Listy Emilovi? Dúfam, že odpoveď je nie. Pretože bez ľudí ako je Milan Lasica je tento svet smutnejší, človek nedokáže veriť v silu radosti a humoru v týchto ťažkých časoch, v ktorých sa zmietame.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milan Lasica nie je hocikto. Nie je to len človek, ktorý humor robí. Ale je aj jeden z mála ľudí na svete, ktorý ten humor aj žije. Veľakrát som mal tú česť stretnúť ho a ani raz mi nepripadal zničený, unavený životom, ktorý mu veľakrát hádzal polená pod nohy. Ba naopak, pri pohľade na neho mi vždy tancujú kútiky úst a len uznanlivo pokývam hlavou, áno, ste veľký človek.

Po celom svete zúria menšie či väčšie spory, vojny a choroby. Každého zaujíma politika a jej zhubný vplyv na každodenný život. Veľa ľudí stráca vieru v lepší život. No existuje ešte mnoho ľudí, ktorí nestratili svoje čaro, pôvab a humor, ani v týchto časoch, dokážu rozosmiať, potešiť a spôsobiť radosť. A preto si takýchto ľudí vážme a venujme im svoju pozornosť. Toto je list tebe, Milan! :)

Zoran Boškovič

Zoran Boškovič

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý, dá sa povedať začínajúci žurnalista, ktorý tu bude prezentovať svoje názory na rôzne témy zo spoločenského života a zo všetkých jeho aspektov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu