reklama

Idem voliť Andreja Kisku!

Toto bude môj posledný blog k prezidentským voľbám 2014. Ako všetci viete, v prvom kole som volil Milana Kňažka. Keďže si vážim možnosť slobodnej voľby, čo ani v 21. storočí nie je samozrejmosťou, v druhom kole volieb dám taktiež hlas človeku, ktorému verím, že nás môže reprezentovať. No nemôžem sa stotožniť s tvrdením niektorých, ktorí idú voliť len preto, aby nebol zvolený Róbert Fico. Ja nejdem voliť menšie zlo. Ja nejdem voliť ani zlo. Ja dúfam, že idem voliť dobro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Aby som mohol čo najobjektívnejšie zdôvodniť, prečo idem voliť Andreja Kisku, od začiatku volieb som si prehliadal všetky jeho verejné vystúpenia a debaty, porovnávam si ich a snažím sa urobiť si reálny pohľad na jeho kandidatúru. Samozrejme, sledujem aj jeho debaty s Róbertom Ficom, ktorý sa, ako som opísal v jednom z minulých blogov, diskvalifikuje sám. Neľutujem, že som volil Milana Kňažka, urobil by som to znova, no veľká rozmanitosť kandidátov na prezidenta mi dovolila, aby som s čo najlepším pocitom mohol voliť aj po tom ako pán Kňažko vypadol. Andreja Kisku nejdem voliť ako vzdor proti premiérovi Ficovi, ale preto, lebo mi dostatočne dokázal, že si môj hlas zaslúži. Kľudne ma obviňte z naivity, čo samozrejme očakávam, no verím mu. Verím, že je dobrým človekom, nie viac pokriveným, než hociktorý iný. Neverím trápnym obvineniam premiéra o jeho scientológií, o úžere si názor neurobím, keďže nemám dostatočné znalosti ekonomiky ani danej problematiky. Verím, že i keď nesúhlasím s niektorými jeho názormi, je to jeden z prezidentských kandidátov, ktorého si nemusíme voliť len z trucu proti Ficovi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keďže verím pánovi Kiskovi, verím ľudom, ktorí tu písali o dobrej skúsenosti s ním, verím, že urobil veľa dobrého a verím, že dokáže vytvoriť nie trucovitú protiváhu arogantnej vláde jednej strany, idem ho voliť. Idem urobiť druhý krok.

Zoran Boškovič

Zoran Boškovič

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý, dá sa povedať začínajúci žurnalista, ktorý tu bude prezentovať svoje názory na rôzne témy zo spoločenského života a zo všetkých jeho aspektov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu